Ajobuszeng'

Ajobuszeng'

środa, 6 maja 2015

"Miasto niebiańskiego ognia" - Cassandra Clare

Streszczenie

Ciemność ogarnęła świat Nocnych Łowców. Chaos i destrukcja obezwładniają Nefilim ale Clary, Jace, Simon i ich przyjaciele łączą siły, żeby walczyć z największym złem, z jakim kiedykolwiek się zetknęli. Brat Clary Sebastian Morgenstern systematycznie usiłuje zniszczyć Nocnych Łowców. Posługując się Piekielnym Kielichem, zmienia ich w istoty z koszmaru, rozdziela rodziny i kochanków, powiększa szeregi swojej armii Mrocznych. Nic na świecie nie jest w stanie go pokonać… ale jeśli Clary i jej drużyna wyprawią się do królestwa demonów, mogą mieć szansę… Ludzie stracą życie, miłość zostanie poświęcona, cały świat się zmieni. Kto przeżyje?



Dary Anioła

"Miasto niebiańskiego ognia" to szósta część "darów anioła", które opowiadają o świecie innym niż znamy. o świecie, w którym oprócz ludzi są jeszcze nocni łowcy, którzy ratują świat zabijając demony, wampiry, wilkołaki, fearie, itp. Ich  świat się zmienia gdy zostaje porwana była nocna łowczyni- żona Valentine'a, który próbuje opanować świat.



O autorce

Cassandra Clare to amerykańska pisarka urodzona w 1973 roku w Teheranie. Jako dziesięciolatka wraz z rodzicami dużo podróżowała, jednak na stałe osiadła w Nowym Jorku, gdzie zakochała się w krajobrazie Manhattanu. Jej popularność rozpoczęły dwa opowiadania - "Draco Trilogy" związane fabularnie z cyklem powieści o Harrym Potterze oraz "The Very Secret Diaries" inspirowane "Władcą Pierścieni". Autorka serii pod tytułem "Dary Anioła".



Gatunek: Fantasy
Wydawnictwo: MAG
Ilość stron: 752

Moja opinia
Niesamowicie wciągająca książka. Na początku myślałam, że nie dam rady jej przeczytać z powodu braku czasu. 752 strony to jest trochę. Myślałam, że będę ją męczyła conajmniej 3 tygodnie, ale gdy już zaczęłam, to nie mogłam skończyć. Bardzo lekko się ją czyta. Jest zaskakująca i nieprzewidywalna, tak samo jak wszystkie części tego cyklu. W efekcie skończyłam czytać ją po 2 dniach. Nigdy nie przepadałam za fantastyką, ale dzięki tej autorce zaczęłam coraz częściej sięgać po powieści tego gatunku. Na prawdę polecam, pomimo tego, że występują tam postacie fikcyjne, nie jest ona dziecinna.


Ocena: 10/10



/Justyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz