Ajobuszeng'

Ajobuszeng'

środa, 6 maja 2015

Puder Prasowany Avon

Puder Ideal Flawless 

Według producenta:
Dopasowujące się do cery pigmenty o różnych kształtach przepuszczają światło, dając cerze idealne niewidoczne krycie i nieskazitelny wygląd pod każdym kątem. Zapewnia cerze nieskazitelny, naturalny wygląd. Przywraca jej promienistość. Jedwabista formuła idealnie stapia się ze skórą i utrwala podkład.

Moja opinia:
Puder wystarcza na długi czas, jest wydajny. Dobrze matuje oraz kryje niedoskonałości. Niestety nie zostaje długo na twarzy, jego odcień jeszcze w opakowaniu wygląda poprawnie i stosunkowo dobrze lecz po nałożeniu na twarz przyciemnia podkład i tworzy widoczną granicę coś w rodzaju "maski". Można go dostać w dwóch odcieniach ja posiadam light-jaśniejszy i jest zdecydowanie za ciemny dla mnie stosuję go jako coś w rodzaju bronzera lub nakładam niewielką ilość. Nie ukrywam że dobrze się go rozprowadza i można to robić pędzlem gdyż się nie osypuje. 

Cena:
Regularna cena waha się koło 40 zł. za 10 g. co dla mnie jest stratą pieniędzy nigdy bym go nie kupiła w regularnej cenie. Zapłaciłam za niego 15 zł. podczas wyprzedaży. Słyszałam wiele opinii i dla osób chcących go przetestować radzę poczekać na jakąś obniżkę i nie kupować w oryginalnej cenie ponieważ zakup może się okazać stratą pieniędzy.

Opakowanie:
Jego zaletą jak dla mnie jest chyba tylko jego opakowanie, zgrabne można je wszędzie ze sobą zabrać, schować do torebki/plecaka i poprawić makijaż w czasie dnia. Dołączona gąbeczka to miły gest ale raczej średnio się sprawdza nie mam do niej jakichś wielki zarzutów ale też nie jest jedną z moich ulubionych. dobrze mieści się w dłoni nie, wypada. Zamknięcie jest również dosyć szczelne i nie ma większych problemów z otwarciem. Kiedy raz ubrudziłam opakowanie podkładem trudno było je domyć . 


Ocena 6/10




/Ola

1 komentarz: