Ajobuszeng'

Ajobuszeng'

czwartek, 9 kwietnia 2015

NIEZŁOMNY (2014)~ Angelina Jolie

Krótkie streszczenie :


Podczas drugiej wojny światowej bombardier amerykańskiego samolotu, Louis Zamperini, który zarazem jest mistrzem olimpijskim w biegach, musi awaryjnie lądować na morzu. Niestety nie udało się wszystkim przeżyć lądowania. Oczekując na pomoc Louis wraz z dwoma przyjaciółmi przebywał na morzu ponad miesiąc, jeden z ocalałych zmarł z wycieńczenia. Gdy rozbitkowie tracili nadzieję na przyjście pomocy, nieoczekiwanie podpłynął do nich statek…japoński. Amerykanie trafili do niewoli japońskiej na niespełna dwa lata. Po czym nastąpiło wyzwolenie przez ich naród.


Historia oparta jest na prawdziwych zdarzeniach. Film ten pokazuje walkę człowieka z własnymi słabościami; ze światem. Główny bohater prezentuje postawę godną naśladowania dla wszystkich. Prezentuje jak można w życiu postępować, że nie warto poddawać się w najmniej odpowiednich momentach. Zawsze jest wyjście z sytuacji, nawet tej najgorszej. Można także zauważyć, że wokół siebie mamy ludzi, którzy nas kochają i wspierają.


Moja opinia:

Początkowo myślałam, że to zwykły film, podobny do innych. Jednak z upływem każdej minuty zyskiwałam przekonanie, że jest to jeden z najlepszych filmów jakie kiedykolwiek widziałam. Trzymający w napięciu dramat potrafi wzruszyć. Ten film nauczył mnie także, że w życiu nie należy się poddawać tylko dążyć do wyznaczonego celu. Zawsze jest nadzieja, która umiera ostatnia J


~"Chwila bólu może dać sławę na całe życie"



Ocena: 9/10
/Sylwia








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz